واقعیت چیه؟
 
من و تنهایی و تو
 
 

 

واقعیت اینه که برای دیدن من قادر نیستی به خانوادت بگی که باهاشون به مهمونی نمیری، اینه که از بس با خونوادت جنگیدی و نمیتونی مشکلاتتو باهاشون حل کنی با ناراحتی عمیقت زدی لحظه هایی که مدتها آرزوی رسیدنشونو میکردم رو نابود کردی.

من مینا رو با خودم آوردم (چون هم چاره ای نداشتم هم بودو نبودش فرقی نمیکرد ) با اینکه روز بعدش تو دیدارمونو منتفی کردی باز تو از دست من شاکی بودی. با سردیت ،کم حرفیت و صمیمیت نداشتنت منو از همه ی دلتنگی کردنا و صبوریا و دلخوشیام پشیمونم کردی    تا حد انفجار از دستت عصبانیم

رابطمون اصلا به رابطه ی آدما نبرده اما وقتی بعد از 2 روز اسمس میدی جوری حرف میزنی که انگار خیلی دوستم داری وبهم متعهدی و من حس میکنم اگه بخام تمومش کنم بزرگترین جنایت قرن رو بعد از انفجار بمب هسته ای مرتکب شدم. تو حرفی برای گفتن به من نداری و همیشه ی خدا میخای من دیدارمون رو با چنتا حرف بی ربط پربار کنم!!

تو نادونی، بچه ای و هنوز به بلوغ اجتماعی نرسیدی. باور کن اینا فحش نیست، عین واقعیته

نادونی چون بعد از اون همه اسمس بازی و جنگ و جدل نفهمیدی چطور باید با من برخورد کنی یا کلا با خانوما...بلد نیستی پسرم بلد نیستی، میگی قادری تو لحظه با هزاران نفر دوست باشی ولی باور کن ذره ای هوششو نداری.

بچه ای چون همیشه در حال مقابله به مثل کردنی و لج یه کودک 5 ساله رو داری. با دوستای همسن و سال خودت بیشتر خوش میگذرونی تا با من. اگه نمیتونی اونجوری که من میخام باشی میتونی بذاری بری ما چیزی برای از دست دادن نداریم، چرا دارم اما لقایش را به عطایش بخشیدم...
بنظرم تو تا 10 سال دیگه برو با دوستای خودت عشق و حال کن وقتی ازشون سیر شدی و کمی بالغتراونوقت دوست دختربرگزین...

 این شما را بهتر است...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1389برچسب:, :: 22:45 :: توسط : شادی

درباره وبلاگ
از 22 خرداد 88 روز انتخابات بود که فهمیدم دل من مثل مملکت بهم ریخته و چه بلایی سر مردم و من اومده...دیدی میگن وقتی میخای بفهمی هرچیزی چقدرکن؟ارزش داره ازش دوری کن؟... خلاصش اینکه حدودا 2/5 ساله حضور هیچ کس مثل حتی یادش دلمو تو سینه نمی لرزونه بناست هیچ وقت این وبو نبینه اینه که مینویسم تا دلم نترکه...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تنهایی و تو و آدرس azkaroon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 30720
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1